Интернет – магазин Розетка не повертає кошти за не якісний товар

Надано відповідь
Бачать усі

Доброго дня. Звертаюсь до вас з проханням , допомогти мені повернути з інтернет магазину Розетка власні кошти .   Я замовила на їхньому сайті телефон ZTE Blade AF3 Black  ( № РО33600802)
18,03,16 я отримала товара , при перегляді дома було виявлено , що товар несправний . У телефона спрацьовували клавіши звуку самі по собі , також звук вмикався при натискані кнопки віключення та знімання фото. Вмикався “безопасний режим ” не зрозуміло по якій причині. Я звернулась на розетку , щоб мені замінили на якісний товар. Розетка порекомендували звернутись на точку видачі  і там залишити товар , який доставлять їм. Товар я передала 21,03,16.
25,03,16 мені прийшло повідомлення , що товар доставлений
7,04,16 мені зателефонували і сказали , що телефон відремонтували ( визнали , що він був не справний , але повертають відремонтований телефон).  На що я попросила замінити мені товар на якісний або повернути кошти. Але мені відмовили . Через 2 тижні вони сказали , що на телефонф виявлені подряпинки. ( телефон був у мене 2 дня , він не падав і ніхто його не дряпав ). Я відмовляюсь  забирати відремонтований телефон , так як я не згідна з тим , що він був пошкоджений і в ,тому що він несправний не моя винна.  При купівлі мені не надали акт про перевірку телефону на справнісь . Це не перший випадок , коли цей магазин продає товар , а при не справності спирається на те що там є подряпинки . Що мені робити ? Як повертути кошти?
26

1 відпов.

Бачать усі
Адмін. 10.05.2016

Доброго дня!
Згідно вимог  Закону України “Про захист прав споживачів”,
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
При цьому
– недолік – будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);
– істотний недолік товару – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Таким чином, вимагати повернення коштів Ви маєте право тільки в разі, якщо недолік товару є істотним.
В іншому випадку безоплатне усунення недоліків є дотриманням вимог закону з боку продавця.
Також інформуємо, що при пред’явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
 

#1

Please login or Зареєструватися to Submit Answer

1280 Переглядів